The outbreak
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


try to survive...However, you will all end up death anyway...
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  Links  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rusten

Ga naar beneden 
+2
Shakai
Soraya
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 53
Registration date : 14-05-08

profiel
vriend/vriendin: /
leeftijd: 22
Groep: -

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 8:49 am

''Vijand zo te horen,Én te zien...'' Zei ze,En probeerde een lampje,Mobiel of iets dergelijks te zoeken..,.,
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 25
Registration date : 07-09-08

profiel
vriend/vriendin: -
leeftijd: 41
Groep: Geen

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 8:56 am

"Licht svp, ik kijk graag naar wat ik eventueel ga neerknallen!" Zei Max, wiens stem een beetje trilde. "En snel..?!" Hij laadde de shotgun, en trok met een ruk de veiligheidspal er van af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 53
Registration date : 14-05-08

profiel
vriend/vriendin: /
leeftijd: 22
Groep: -

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:02 am

''Jaa,Ik ben toch bezig!'' Zei ze Geïrriteerd,En scheen met haar mobiel,Op een vaag schepsel.
''Het zou fijn zijn als je nú ging knallen!'' Zei ze,Toen het schepsel nét van plan was Haar te bijten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 25
Registration date : 07-09-08

profiel
vriend/vriendin: -
leeftijd: 41
Groep: Geen

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:03 am

"Dankje!" Max keek naar het creatuur dat voor hem stond, en de kaken van het humanoïde wezen begonnen uit elkaar te kronkelen, en maakte plaats voor allerlei getandde zuigers.. "DAMN!" Hij haalde de trekker over,e n toen het creatuur naar het toe sprong, werd zijn sprong abrupt afgebroken door de stroom hagel uit de shotgun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 53
Registration date : 14-05-08

profiel
vriend/vriendin: /
leeftijd: 22
Groep: -

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:05 am

Het was stil,En Soraya deed haar ogen open.
Ze zat onder Groene smurrie.
''...En dat méénde ik wat ik niet zei! HAAT AAN ZOMBIE'S!'' Zei ze verontwaardig en geïrriteerd. Ze veegde wat slijm van haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 25
Registration date : 07-09-08

profiel
vriend/vriendin: -
leeftijd: 41
Groep: Geen

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:27 am

"Dit is geen zombie denk ik." Max trapte tegen het ding aan, en kokhalsde door de geur van verotting die uit zijn levenloze lichaam kwam. "Alhoewel het wel zo ruikt.. MAar mensen en zombies hebben toch geen groen slijm als lichaamvloeistoffen?" vroeg hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 53
Registration date : 14-05-08

profiel
vriend/vriendin: /
leeftijd: 22
Groep: -

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:32 am

''Misschien wel hun huisdier...Het deed me sterk denken aan een mislukt konijn..'' Zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 25
Registration date : 07-09-08

profiel
vriend/vriendin: -
leeftijd: 41
Groep: Geen

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:44 am

"Hmm.." Max deed alsof hij diep nadacht, en grinnikte. Hij pakte walgend het ding vast, n gooide het van de brug af, waar het een groene plek achterliet op het water. "Klaar is kees.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 53
Registration date : 14-05-08

profiel
vriend/vriendin: /
leeftijd: 22
Groep: -

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1di sep 09, 2008 9:46 am

Soraya haalde opgelucht adem.
''Kan ik tenminste weer normaal adem halen...'' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 25
Registration date : 07-09-08

profiel
vriend/vriendin: -
leeftijd: 41
Groep: Geen

Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1wo sep 10, 2008 12:36 am

"Mee eens." Proestte Max uit, en hij bleef even kokhalsend over de brug hangen. "Gatverdámme wat smerig..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rusten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten   Rusten - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rusten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The outbreak :: Stad :: brug-
Ga naar: